Alkisah yang penuh tragis...

Salam semua bloggers...Kisah bermula kelmarin iaitu pada hari Sabtu apabila kedua-dua pam susu aku elektrik & manual tak dapat digunakan..Oh tidak! apa harus kulakukan kerana tanpa pam susu, maka tak dapat la aku nak tambahkan stok susu untuk anakanda Marissa dan maka dengan itu aku akan mengalami "bengkak susu"..Alternatif??? urut sendiri pakai tangan dapat la 1oz..langsung  tidak memberangsangkan...Balik sajer dari kelas Sabtu lepas terus suruh Hubby betulkan juga pam elekrtrik tapi dia buat dek ajer..Nasib baik le duk umah so, takyah le nak ngepam susu sbb adik direct feeding...Ahad siang pun Hubby tak buat ape2 sbb kami ke Mutiara Boling untuk "Bowling Tournament" yang dianjurkan oleh ofis aku...Malam baru nak betulkan tapi malangnya tak dapat diperbetulkan kerana telah mengalami "leaking"..Apa lagi nangis la aku sbb memikirkan apa yg bakal terjadi hari Isnin tanpa pam.. Maka semalam, pagi pukul 9.30 aku telah ke SARAKIDS, Shah Alam semata2 untuk mengepam susu dan membeli pam susu baru....Wah! Pam baru lagi..Meh tengok pam baru aku design khas oleh owner SARAKIDS, Puan Farah Farhan (Pakar Laktasi)...Very the sempoi person n friendly...Thanks to u sebab sudi melayan saya...
 
MODU Breastpump...


With her 2 kids & husband


Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah