Blog kena delete kalau tak guna gmail...

Eh korang dah tukar ke email blog korang kpd GMAIL??? Betul ker kalau tak guna email gmail blog kena delete??? Ada sape2 boleh menjawab persoalan ini sebab banyak sangat rumours..Betul ker???? Blog aku ni pun dah bermasalah bile tukar email..Bile dah 2 profile ni boleh ke orang lain baca blog aku??? Ah tensi betul nak betulkan keadaan blog seperti sediakala...Bile dah try2 buka settings lak, jadi lain lak...Semalam aku dah suarakan permasalahan aku tapi nampaknya tiada feedback...Agaknya betul la, dah takleh buka kot blog aku ni...Oh tidak! Habis tu camne ni??? Takpe le ini ala2 luahan hati & perasaan aku berkaitan permasalahan yg tak dapat aku selesaikan..Biar aje le ada 2 profile...Sebab tetap orang yang sama menulis di blog ni...

Comments

Cute MuM said…
tak sampai ke komen cute mum semalam..
ada bagi link camner nak betulkan..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah