Lega Dah selesai...

Ha ape yang dah selesainya??? Hari tukan aku ada citer yg aku punye 1st paper LAW 27hb April...Yes, alhamdulillah aku dah lega sebab dah selesai juga paper yg aku rasa tough juga ler...Wah study giler semlm...Siap tidur awl, kunci jam kul 3 pagi nak study...Wah memang sangat rilek & tenang dapat study di waktu mereka2 semua sedang tidur...Amat risau ok takut tak sempat masuk dewan sbb kuar rumah kul 7.30 pagi...Paper start kul 9.00...Setibanya aku di dewan pada pukul 8.30 pagi..Oh masih sempat lagi untuk ke tandas..Aku ni bile nervous sangat cenggini le..Asyik rasa nak "membuang" ajer...Sudahnya 8.45 baru masuk dewan...Ha...lega...It's quite tough but masih boleh jawab..Dah..sudah..malas nak nak pikir lagi..Next paper on 1st Mei..Ahad kul 2.15 petang..Eh ape ke jadahnya la diorg buat exam time orang cuti...Eh diorg ni tak tau ke aku nak rehat hari Ahad..Dahle tu petang lak...Adus...Nasib la ye...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah