Aku tak kisah pun...

Apa nak kisah hal orang...Lantak pi la depa...Tak kisah ler nak kutuk ke, umpat ke aku tak heran..Pelik tak kalau selalunya orang pompuan ni yang lebih terkenal bab "KATA2" tapi ni tak orang lelaki pun dah sama naik...Ishhh tak paham tul aku tapi takde mende pun yg pelik sekrg..Biasa le orang lelaki pun nak join sama bab 'KATA2" ni...

Lelaki pun sama..-Google-

Kalau nak kata bende2 yg baik itu aku suka tapikan kalau bende2 tak baik ni udah2 le tu...Penat gak telinga bile mendengarkan...Baru nak tambah pahala dah tambah dosa lagi..Dahtu camne??? So, friends MYOB!!!

MIND YOUR OWN BUSINESS

So, camne nak elak dari "KATA2" orang ni??? Kekdg tu tanpa diduga terjebak jugak..Itu biasa tapi terpulang pada keadaan & topiknya...The best way is "BUAT DEK JER"...Ha kan senang tak siapa kisah pun...Aku pun tak kisah..Lantak le, biarkan mereka "BERKATA2"...

Comments

Cute MuM said…
mulut orang memang tak boleh tutup..
paling senang wat tak tahu jer..
nanti tak pasal2 kita pon dok "BERKATA"..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah