Ala camne ni???

Ada sesape yang terer pasal IT untuk aku minta tolong...Since semua orang duk sibuk suruh tukar email blog kepada gmail maka, aku telah menukarnya...Yang jadi masalah sekarang ni apabila blog aku sudah ada 2 profile..Cuba korang tengok kat "PROFILE" aku tu...Bila nak delete salah satu blog tu, aku dah confuse sebab ayatnye tertulis bahawa aku tak boleh update new post lagi...Camne yek??? Dahtu tak boleh nak setting or update ape2 yang berkaitan dengan "wall blog"..Dahtu camne ni ye??? Sebab aritu tengok tutorial Cik REDBLOODSNOW TAPI bile masuk kat "permission" tu takde pun tercatit ape yang tertulis...Update still boleh update tapi takleh nak setting baru/upgrade ape2 yang patut...Eh tolong la ye...Kalau ada yg sudi tu...

Comments

Cute MuM said…
tak reti lah..
tapi cute mum dah tukar gak guna akaun gmail..
takder yang berubah pon..
tadi ada baca cara buat nya..
jap yer..
Cute MuM said…
http://hanihilman.blogspot.com/2011/04/tutorial-tukar-ke-gmail.html
Cute MuM said…
nie lagi satu tutorial..
http://hanihilman.blogspot.com/2011/04/amendment-tutorial-tukar-ke-gmail.html

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah