"Asyik TEST aje"

Today's EN3 more to part of my life as "student"...Fuhh memang penat bile hari2 if ur routine life, WORK+STUDENT+FAMILY=TIRED...Dahtu nak buat camne, ini jalan yang aku pilih..Chewah...Ni ala2 nak meluah rasa...For a few weeks ni memang asyik kena adap buku jer...Ye le kata "TEST" kena la study..Penat juga le otak aku asyik nak memerah jawapan dan mencari kata2 yang bernas lagi power...Fuh panjang tul explanation aku..Dahle berturut-turut testnya...Nak taknak kena le aku study...Korang nak tau aku study kat ne??? Mana lagi kalau bukan kat ofis..Ye le kalu kat umah tak sempat nak buka buku adik dan merengek, kakak lak bukan nak layan adik dia...Kakak tu sibuk melayan tv jer sampai adik boring tak tau nak buat ape...Sian kat adik..Isnin lepas Test Law dahtu Test HR..This week lak Test Management Accounting....Jumaat laks reading test (Mandarin)...Test je le untuk mengumpul "carry mark"..Ye le kekdg waktu final orang malas nak struggle lebih2 jadi "carry mark" le target untuk lulus...Aku ni nak target A+ takde le sebab aku tau ability aku camne tapi kalau dah rezeki dapat A+, alhamdulillah..Setakat ni belum lagi le A+ setakat A & A- tu adalah...Tapi takpe ape yang penting aku lulus dan tak kantoi paper...Ye le aku ni student PLK, satu paper je bayor ikut kredit hour..Satu kredit hour je RM55 (the cheapest ok)..Kalau kantoi paper rugi tau...Dahtu nak kena extend2 ni..Tak rela la I...Dahtu Ape kes??? Bak kata P.Ramlee berkorban apa saja...


Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah