Nape ye???

Semlm aku EL (cuti kecemasan)..Tak tau le nape maybe mood PMS kot...Yang pasti sejak akhir2 ni badan lemah2 n tak bermaya je dahtu siap sakit kepala..Korang pernah tak kena bila mana koraang bangun tidur jer sakit tang leher terus naik ke kepala??? Ha sebab kan tu le aku EL semlm..Nak gi doktor lagi la tak kuasa nak drive kereta..Sudahnya aku layan tidur aje le...Seb baik le bos aku kategori memahami...Tak tau le kot oksigen tak sampai ke otak ke, blood circulation tak betul ke...Yang pasti sakit kepalanya takleh nak bangun...Aku rasa cam aku stress + penat sbbnya routine life aku yang sangat pack....Kerja+belajar...Uisshh tak usah cakap le penatnya...Aktiviti bermula seawal 5 pagi & berakhir jam 11 mlm..dan waktu tidur aku selewat2nya jam 12...Tak cukup tidur beb..Tiap2 hari tidur dapat 5 jam jer...Tu yang bila Sabtu & Ahad tu aku qada' tidur habis-habisan....

Sakit kepala ler...
Sakit belakang leher....

Yang pasti tak sabar nak abis semester kali ni sebab dapat cuti lama..Almaklum la semua universiti nak standardizekan semester di mana semester baru akan bermula September...Ada 3 minggu lagi ni nak final exam..hopefully, semua paper pass..Doa2kan lah ye...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah