Cerita yang pelbagai...

Salam sayang, rindu muah...muah...to all bloggers...Sudah 4 hari aku tidak bersiaran di arena blog ini...Rindu rasanya nak baca blog u all...Anyway, ada beberapa citer nak share dengan korang ni...Sabar jap biar aku pk ayat opening dulu...Kisah bermula pada hari SABTU lepas...Rasanya takde aktiviti kot...Duk umah jer, kemas2 umah, basuh kain, lipat kain n mop umah..Aku rasa korang pun buat aktiviti yang sama..AHAD lak sebelah petang pegi JAKEL ok..Apa lagi membeli-belah kain nak buat raya..JAKEL tengah sale sekrg sempena cuti sekolah..So, colour of the theme "PURPLE"...Wah tetiba laks teringin colour purple ni ye...Pergi bersama bonda mertua, suami & anak2..Of course, harus la pegi dengan sang suami..Dahtu sapa nak bayor kain2 yang "mahal" tu..Mahal ke??? Takde maknenya mahal mana pun..Dah namanya SALE, murah ler juga...Yang pasti beli lebih RM250 dapat FREE kain washable silk...Dapat le aku pilih lagi xtra kain untuk buat ghaye..Kan main xcited aku nak tempah baju ni...Bukan apa malas nak gi lambat2 nanti ramai sngt orang..rimas mak oii...

Nak buat baju cam gini boleh???
Korang kan tahu ISNIN & SELASA aku bercuti..Ye le aku nak ambik mid-term test..Ha Isnin tu baru aku study ok untuk paper law...Selasa pun sama, paper HRM..Boleh ke cenggitu, study last minute ni?? Aku boleh jer...Dahtu nak buat camne??? Banyak sangat urusan (kalah PM siot...)
Runsing tul..Banyak sangat input...


Ha ni nak citer alkisah hari Selasa & Rabu laks yang membuatkan aku terbantut untuk mengupdate blog...Well, hari Selasa lepas jer abis jwb test, Hubby aku sms & inform kakak demam n muntah2..Aku pun tanpa berlengah terus pulang ke rumah...Sampai di rumah terus Hubby ajak pegi HKL sbb kakak mengadu sakit dada, sakit2 badan...Risau gak aku dibuatnya...Bila dah sampai HKL, dah masuk bilik jumpa doktor, Hubby kuar dari bilik doktor bagitau, kakak kena tahan wad...Kisah disebaliknya ialah kakak terkena "ELECTRICAL SHOT" kat umah "babysitter" dia untuk menyelamatkan adik pada hari Jumaat lepas (4.3.2011)...Tak tau le kot kakak terkezut sbbkan tu terus demam...Yang pasti jadi la aku penghuni Wad KK2, HKL selama 2 hari...So, hari ni baru masuk ofis dan sedang mengupdate blog... Alhamdulillah semuanya back to normal..Kakak dah sihat & adik memang naughty...Seb baik la ada kakak sebagai penyelamat...Doktor kata kakak "HEROIN"...Wah..wah...Moral of the story, lain kali kalau ank2 kena "ELECTRICAL SHOT" terus bawa pegi hospital sbb Doktor kata "it will affect our heartbeat"... and it was happened to kakak...Sian anak aku...

 Plug TV, 2 pins ni le yang KAKAK pegang hingga melukakan jari KAKAK...

Comments

working mom... said…
pity her...anyway, she such a brave and good sister to her lil' one...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah