Mood Exam

Agak2nye camne ler mood korang bile time nak exam??? Kalau aku mood nak exam lebih kurang cam gambo2 kat bawah ni la...
Nervous

Gelisah
Almaklum la tinggal lagi sebulan jer nak final exam ni...Ada sape2 nak share pendapat nak hilangkan semua ni...Aduss runsing dan tension gak dibuatnya..Harapnye semua berjalan dengan lancar...Aku pun tak tau tiap kali exam camni la yang aku rasa...Padahal bukannya sekali ambik exam...Dah 7 semester dah tapi biasa la tu...Aku rasa semua orang alami bende yang sama...To all bloggers, pray for my success...Amin..Yang penting aku kena lulus semua exam sebab kalau kantoi, aku kena repeat paper..bila kena repeat paper bermaknanya kena la tambah sem lagi..Ohhh daku tak sanggup nak adap tangga Uitm lagi...Penat tul...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah