Mengidam Punye pasal...

Apa nak dikato??? Kesian juga...Ye le bila baca METRO hari ni..Memang x patut la laki dia buat bini dia cenggitu...Tapi ye le yang bini pun tak tau ke laki tu balik keje penat2 sambut le dulu dengan wajah yang ceria, urut ke or buat apa yang patut..Ni tak sibuk nak melantak..Dahtu minta yang bukan2..Nasib badan la...Ha korang dulu ada tak mengidam yang pelik2?? Aku masa ngandung Marsya takde yang pelik cuma kalau boleh dapat makan roti canai pun dah bagus..Hinggakan kul 4 pagi pun aku kejut husband aku pasal nak mkn roti canai..Seb baik la kedai mamak 24 hours..Kalau tidak naye mane nak cekau tengah2 mlm...So, korang kalau nak mengidam cari mknan yg senang terutamanya senang dapat kat kedai yang buka 24 hours...Ngeh3x....Ha cuma masa ngandung Marissa, aku teringin nak mkn daging kijang...Dapat la juga rase..memang sedap buat rendang..Seb baik ler kwn husben aku baik hati...Terima kasih...
Moral of the story kalau mengandung jgn minta yang pelik2...Kalau boleh minta yang senang nak dicari...Tapi org pompuan ni biasa le sebelum tahu ngandung takde ape2 pun tapi bila dah tahu ngandung, mula la minta yg bukan2...Tu le ngada2 manja namanye...he..he..he..AKU KER????

Comments

emarieys said…
tulah pasal..buah tu pun bukan susah nak dapatkan.....isshh..tak baik betul laki dia...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah