Bila SOGO kena serbu...

Jumaat lepas sangat happening kat SOGO...Mujur la ada member card dapat la aku masuk tapi yg tak bestnya satu apa pun takleh nak shopping...Gila engkorang, SOGO pack giler, SALE tak hengat...Mak2 orang selamba ambik baju anak2 tak tengok tag harga pun...Yang tak syoknya bapak2 orang "SOLAT JUMAAT" kat tepi eskalator SOGO sementara nunggu isteri2 diorg perhabiskan duit...Yang kesiannya budak2 la...Fuhhh sesak nafas dibuatnya...Aku yang kononnya nak bershopping jua akhirnya tersadai kat "food court" aje...Dahtu perut lapar, kami pegi makanlah dulu...Bila tiba masa nak shopping, tak sanggup nak hadapi jem yang sedia ada di kaunter2 bayaran...Seb baik la aku tak gerak dari ofis naik keta, kalau tak memang tak patah balik ofis aku...Kritikal KL tau Jumaat lepas...Ye le dah nak sambut Ramadhan so, parents shopping habis-habisan untuk anak2...Yang bestnya aku pegi balik menapak tau dari ofis ke SOGO dan dari SOGO balik ke ofis...Ha..ha..ambik kau pecah lemak aku Jumaat lepas...Cer korang bayangkan menapak dari SOGO ke Masjid Negara...Ok tak???
SOGO kalau buat sale memang gile2 la...(google)

Comments

Yana Yassin said…
yy pun g gak sabtu,.. lagi penuh,.. pfwwtt!!! terseksa ..
eB said…
sabtu tuh ms balik dari IJN, eB singgah la sogo, pelik tgk ramai2, rupernyer mbrs day... huwaaaaaaaa... x msk la trus... kempunan nk shopping kat c2... sedey... dh la turun kl sesekali jerk ;p
aanie said…
huhu..sy g ari jumaat tu jalan jammed gile...patut blh smpi dlm stgh jam je tp 2 jam setengah dlm kete....huhu..nak nangis rasanya....x sangka lak blh jam camtu..
Anum said…
selamat berpuasa
Gary Asip said…
perrgghhh... mantap la kalau jam sampai macam tuh skali... dasyat tuh~..
maszmadi said…
salam kenal..

lama x gi sogo time ari jumaat..... ari sabtu lepas ingat nak bawak mak n abah dr jhr gi sogo, tapi jalan jem teruk, so x sampai gak.. huhu

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah