Kakak Nak Make Up La Mama...



Anak daraku yang besar ni kalau bab melaram memang kalah mama dibuatnya...Semalam balik dari ofis terus tunjuk surat dari sekolah bagitau yang hari Khamis ada sessi bergambar...Aku pun ok je le tapi kena bayar RM22 tau just untuk sessi bergambar...Dah siap pesan awal2 bagitau yang cikgu suruh make-up cantik2 cam model...Ewahhh cikgu ni ajar anak aku melawa la pulak...So, hari ni kejut kakak kul 6 pagi suruh siap2 mandi...Dah selesai mandi terus minta aku make-upkan dia...Kakak kalau bab melaram ni semangat aje...Aku pun make-upkan je le anak dara aku ni kononnya nak bagi lawa2 cam model la sebab kata ada sessi bergambar...Bila dah nak selesai tu, adik pulak bangun nak juga make-up...Sudahnya aku calitkan aje lipstick kat mulut adik, janji dia tak bising...Dahtu nak buat camne dua2 anak dara...Nak taknak kena la pandai melawa...Kakak..kakak...Macam2 hal..



Ni gambar kakak tahun lepas masa konsert akhir tahun kat sekolah



Tengok le tu bila dah siap make-up...Melawa aje...



Ni close-up muka dia..Cikgu kat sekolah make-upkan...

Comments

syawalsimpsons said…
bile marsya make up...nampak besar dah itu kanak2..
Anum said…
comelnya dia dah make up
aanie said…
wah, lipstik merah....dah pandai nak melawa anak dara ni....
NaNeMouS said…
uiihhh..pasni marsya lg cun dr mama la..walaweeeii
Zie Madini said…
alolololo...comelnyaaa

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah