Cerita-Ceriti...

Salam Isnin semua...biasa ler bila masuk kerja kalau tak citer pasal kerja yang berlambak takkan sah...Since, aku berkhidmat di Unit Kewangan, bertimbun la segala baucer bayaran serta segala claim yang perlu diperaku...Setiap bil ada dateline yang perlu dikejar...That's why ler kerja di Unit Kewangan ada "STRESS" yang sedang menanti...Berbalik pada "PERSONAL LIFE"...Bila Sabtu & Ahad tu biasa ler ada saja aktiviti yang akan dipenuhi...Sabtu just attend kenduri...Semalam lak for the first time bawe Marissa pegi tengok wayang...Wah seronok betul sikenit ni mula2 masuk wayang tapi agak "JAKUN" sbb tgk skrin yang lebih besar dari kat umah...Siap nganga2 mulut...Mula2 tu rileks gak sambil ketawa2..Ye le org ketawa, sikenit tupun ikut ketawa walhal dia tak paham pun...Agaknya bila dah terlalu lama timbul rasa bosan...Apa lagi kecoh gak dibuatnya maka tanpa berlengah aku terus nyusukan dia...Terus tido...Alhamdulillah takde le seteruk n sekecoh mana pun...Cuma Marissa dah ngantuk jadi tidur kan aje le...Oh lupe nak bagitau kami tengok citer "NGANGKUNG" mmg best n kelakar giler dibuatnya...Hilang juga "STRESS" dijiwa...Ni nak citer kisah lain...Kisah orang yang tak boleh tengok orang lain lebih dari diri dia...Aku pun tak paham nape aku selalu jadi mangsa keadaan sebegini...Apa kes???? Aku rasa, aku dah jadi se"HUMBLE" yang boleh...Alhamdulillah...dari kecil sampai dah nak kawin aku dah rase what is "LUXURY"...Syukur pada Allah..Ibu & Ayah memang x pernah berkira when it comes to "SHOPPING"...Rasa cam nak patah balik cam dulu2, takyah pk nak shopping sendiri, keluar duit sendiri...Everything fully sponsored by Ibu & Ayah...So, pada mereka2 yang x boleh tgk org lain lebih tu takyah ler nak eksyen sgt dgn aku...Dalam ayt pendek "Ada aku kisah"...

Ni kakak posing kat pokok krismas di "THE GARDEN"

Before tengok wayang kena makan kenyang2 dulu

Adik & Kakak posing dulu seblm tgk wayang

Kakak posing lagi kat depan panggung GSC

Posing ala2 lentok

Ni posing lagi...

Comments

working mom... said…
posing jerr keje nyer..siap patah tengkuk tu..mmg sama species ngan kakak deja la... :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah