Sudah2 Ler Tu...Mamat Sepah & Adda

Bila baca balik kisah Mamat Sepah & ex-GF dia tu, naik meluat & nyampah laks...Well, secara jujurnya aku nak memberi sedikit komen & pandangan peribadi tentang perhubungan diorg walaupun aku tau aku takde hak pun nak masuk campur urusan mereka...Isu artis gaduh2 ni dah banyak sangat, balik2 saling menyalahkan antara satu sama lain...Bagi aku sendirilah, kepada Adda ex-GF si Mamat ni, orang dah taknak sudah ler..Nampak cam dia laks terhegeh-hegeh sekarang...Lantaklah kalau si Mamat tu playboy ke or apa2 title dia...Yang penting dia bukan "hak mutlak" sesiapa lagi...Lagi satu pasal isu tumpang populariti, bagi aku isu tumpang2 ni tak wujud sebab dua-dua bekerja dalam bidang yang sama untuk cari rezeki buat apa nak pk pasal popular ke tak...Popular ker???? Memang aku akui aku sendiri memang tak pernah langsung kenal Adda hingga isu diorg kuar kat surat khabar begitu juga Mamat Sepah, aku tak kenal pun dia sebelum ni sehinggalah Sepah masuk Maharaja Lawak baru ler aku kenal...Kalau duk nak pk "POPULAR" ajer selalulah buat kontroversi yang gerenti meletups kababoommm, sure POPULAR tapi sampai bila???? Kalau popular dengan kontroversi yang "kurang enak" ni gerenti tak tahan lama la noks kau jadi retisss ni!!!...Apa2 pun aku suka dengan cara Fida mengambil pendekatan tidak memihak kepada sesiapa...Bagi aku kisah Mamat & Adda ni benda yg dah lepas, biarkanlah berlalu...Tak perlulah nak saling ungkit-mengungkit...Seandainya Mamat dah bahagia dengan Fida, biarkanlah mereka...Janganlah ada isu jeles2 ni lagi...Kita ni semakin dewasa, jadi berfikirlah seperti orang dewasa...Kalau masing2 asyik nak kuarkan statement yang diri sendiri tak bersalah sampai bila pun tak selesai...Penyelesaiannya senang ajer, dua2 stop kuar statement dan Adda perlu terima seadanya yang jodoh dia antara Mamat dah takde...Dan Mamat juga perlu minta maaf atas apa yg terjadi...Ha kan setel takyah nak pening2 kepala lagi...KALAU dah artis tu ada2 ajer isu yang nak dijadikan isu...

Mamat Sepah & Adda (google)
Mamat Sepah & Fida (google)

Comments

kak gojes said…
mcm2 aje la org ni kalau jeles...
syawalsimpsons said…
adda tu jangan lebey2 sudah la...silap2 kang ganggu hubungan org pon payah gak tu
eB said…
hmmmm, no comment ;p

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah