Sengal Betul...My 1st Day Class...


(pics taken from google)


Ah sengal betul!!! Aku punye le bersemangat semalam nak gi kelas...Sekali daaa, lecturer tak datang..Aku dah agak dah..Kalau 1st week mesti lecturer malas nak datang..Bak kata Hubby "masih mood raya"...Ok fine...Aku punye le kuar awal dari ofis kul 5 petang...Ikut Federal Hiway (seb baik x jem) ke UiTM, Shah Alam...Bila dah sampai tu lepak ler dengan bebudak kelas...Tunggu punye tunggu..punya tunggu...Lecturer tak sampai-sampai daaa...Sudahnya kul 7 lebih aku gerak balik rumah ler...Maka dengan itu kami pun beramai-ramai sepakat untuk tidak menghadirkan diri ke kelas untuk minggu pertama ni...Ye ler lecturer tu ingat dia jer nak raya...Kitorg nipun masih mood raya...Hubby siap kata "mama kan baik hati sedekah duit kat stesyen minyak"...Ye ler mengenangkan aku akan berulang-alik dari KL-Shah Alam, apa lagi kasi "full tank" la minyak...Ok minggu ni nak sambung beraya dulu baru pikir nak datang kelas next week...He..he...Apa lagi jom kita terjah rumah yang belum diterjah...

Comments

emarieys said…
lecturer tak inform awal2 ke?
MARIA LIZA said…
MamaEma: Usahkan nak inform, call tak angkat2, sms x balas2, emel pun senyap ajer
Khumaera: Biase le tu...Mood raya lagi ler tu
Yan: Tau takpe memang bengang..Wasting Time...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah