Meriah & Sakannya Open House

Korang tak abis beraya lagi ker??? Aku tau korang masih memenuhi undangan "OPEN HOUSE"...Alhamdulillah, murah rezeki...Aku ni pun masih memenuhi undangan menghadirkan diri ke "OPEN HOUSE" tapi bukan "OPEN HOUSE" kat rumah orang tapi kat ofis...Ye ler ofis aku ni ada banyak bahagian...Semalam kat Masji Wilayah, hari ni kat Bahagian Penyelidikan, minggu depan bahagian2 lain laks...Bahagian aku dah buat Jumaat lepas...Siap aku jadi MC majlis...Wah kelas noks!!!...Tema apa lagi "BAJU RAYA" la...Menu macam2...Memang stok cover sebulan punye puasa...Laksa, Nasi Dagang, Nasi beriani, nasi tomato, soto, cendol, lemang, ketupat etc..etc...bla...bla...Banyak sgt nak sebut...Yang pasti semuanya sedap & mengenyangkan...Of course la, makan free semuanya sedap...Tapi perlu diingat makan berpada-pada kalau tak, stok ulang-alik ke tandas la ye...Apa2 pun kepada semua sahabat blogger, kurangkan lemak & manis dalam pemakanan yek...Sayang kamu selalu...


(pics taken from google)

Comments

PinKy MoMMa said…
sini dah habis raya huhu..tak de jemputan open house pun..KL msti tgh meriah skrg ni kan ;)
eB said…
meriah ar g2 :)
#cdmHA said…
wah, best... saya tak ada jemputan open house pun.. saya yg sibuk nk gi beraya rumah org.. huhuhu
aanie said…
wah, kelllasss kau maria.....hehe..pinjam ayat sape ntah...
Anum said…
kelas sis jd mc lagi
Niena Muhammad said…
rezeki terima undangan open house tu :D
Niena Muhammad said…
rezeki terima undangan open house tu :D
MARIA LIZA said…
Pinky Momma: Meh balik KL every week sebab open house orang selalu buat weekend
eb: Meriah sesangat
Atieyz: Takpe takyah tunggu open house..Terjah ajer..
aanie: Boleh tahan ler..he..he..
Anum: Orang bagi kita bagi MC kita jadi je ler...
Niena: Alhamdulillah...
Zie Madini said…
rasa cam nk buat open house lg arr..hehe. tggu zie ada mood rajin memasak lah dulu...hikss
emarieys said…
belum habis lag..opis ema nak buat hujung syawal ni...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah