Open House Sekolah Kakak

Hari Rabu tu, aku balik aje dari rumah terus kakak bagi surat dari Cikgu dan terus kakak bercerita yang sekolah nak buat sambutan hari raya...Kena pakai baju raya, kasut raya & bawa kuih raya...Aku pun ok je ler tapi memandangkan kuih raya kat umah dah nak abis maka aku pun order roti jalan buat santapan kat sekolah kakak...Majlis tu hari Khamis (15hb September)...Mulanya kul 9.00 pagi...Since, parents dijemput hadir maka aku pun menghadirkan diri ke sekolah kakak tapi aku masuk ofis dulu...Dalam kul 8.30 tu aku gerak balik rumah, ambik roti jala dan terus ke sekolah kakak...At last, nak kena nunggu laks pengerusi jawatankuasa bagai, siap nyanyi2 sempena hari merdeka, bacaan doa dan akhirnya kul 10 lebih baru makan...Fuhhh lama gaks aku menahan lapar...Jom kita layan dulu pics yang telah diambil...
Sebelum majlis bermula, cikgu buat aktiviti mewarna dulu...
Kakak dan kawan2 tengah sibuk mewarna
Khusyuk betul mereka mewarna
Meriahnya makanan...
Ini dia roti jala...30 keping ajer...
Sebelum menyanyi, duduk berkumpul dulu...
More peaces...
Semangat dengan bendera...
Selesai menyanyi lagu2 kebangsaan
Kakak sedang makan dengan kawan2...

Comments

Run Away said…
roti jala tu best....;d
emarieys said…
seronok join raya kat sekolah kan

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah