Ku Syukuri...

Tetiba rasa ingin berbisnes...Harapnye dapat sokongan dari semua sahabat Blogger...Untuk permulaan ini aku ada dua produk dulu iaitu bag dan baju...Insya-Allah, akan ada produk lain juga...Takut juga nak mula sebenarnya sbb masa sangat terhad tapi cuba sedaya upaya untuk luangkan sedikit masa untuk berbisnes even not 24hours mengadap pc...Normally routine harian, sebelah pagi masuk je ofis settlekan keje dulu..Bila "free time" then, baru la online...But on, off la...Tengahari during lunch hour sambung balik online...Sebelah ptg pun hanya selepas pukul 3/ 4 petang (bergantung kepada tahap bnyknye kerja)...If not sebelah mlm saja saya online..Itupun hanya selepas pukul 9/10 sebab layan suami dan anak2 adalah priority..Alhamdulillah, setakat ini suamiku menyokong apa yang aku buat...Dalam masa yang sama, dia as my advisor...Thank you ayang...Harapan aku, semoga bisnes online aku terus berjaya walaupun niat di hati tidaklah untuk mangaut keuntungan besar..Just for side income sebab aku percaya rezeki itu datangnya dari Allah...Apa2 pun aku bersyukur dengan segalanya..Yang penting usaha dan tawakkal...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah