Puasa..oh puasa

Pejam..celik..pejam...celik dah seminggu umat Islam berpuasa...Alhamdulillah aku masih berpuasa lagi dan masih menyusu anak aku...Aku ingatkan bulan puasa ni susu aku akan berkurangan tetapi rezeki anak2, Marissa masih lagi berpeluang menyusu badan sepenuhnya dan aku masih meneruskan rutin seharian aku dengan menyediakan stok EBM untuk Marissa (walaupun stok cukup2)...Last week balik umah ibu so, berbuka pose bersama adinda, kekanda n ibu & ayah..Walaupun x cukup korum tp takpela sekurang2nya dapat bersama keluarga tercinta...Balik Kuang jumpe nenek tp nenek dah tak pose sbb die dah lupe everything about "NOW"..yg die ingat mase dolu2 even ank2, menantu2 n cucu2 pun, dia tak kenal..sian gak kat nenek..omputih panggil sakit "ALZHEIMER"...Ajar Marsya pose tp die tak dpt full day dpt suku hari n setengah hari pun jadi le...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah