kelas ooo kelas...

Halooo..to all bloggers...meet again..Anyway, dah 2 hari tak menulis ni..Cuti 2 hari so, takde masa la nak adap pc..2 hari cuti cam2 mslh timbul pasal hal kelas..Aduss..tension giler..Kejap boleh ambik subject akaun, kejap tak leh..Nasib baik tak drop lagi..Disebabkan x jadi drop maka, we just proceed the Account class by Pn. usharani. Pn. Usha ni ok la dia ngajar tp kalu dengar suara die sgt nyaring dan lantang..14 batu dah boleh dengar (jgn. marah ha Pn. Usha)...So, chaiyuk student Account...Hari ni masuk ofis bnyk giler kerja menanti tp sistem takleh guna la pulak.. Lagi aku tension..baru la semangat nak abiskan keje dah sistem buat hal lak...Sabtu & Ahad takde istilah cuti la untuk aku sbb aku akn attend kelas ganti for Account & Mandarin...Eventhough penat giler tapi demi segulung ijazah akan aku perjuangkan jua (chewah..). Aku ada 5 semester lagi untuk aku complete ijazah..hopefully..Insya-Allah 2012 aku grad..Takpe la nak dapat CGPA gempak2 pun tak termampu rasanya tp akan aku usahakan jua..Apa yang penting LULUS...Lepas tu boleh le aku sambung for MASTER..Insya-Allah, everything still planning but IF U FAIL TO PLAN, U PLAN TO FAIL..SO, aku taknak jadi org yg gagal maka setiap perincian hidup aku, aku perlu merancang...Ok. till we meet again...Adios amigos...MUAH.....

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah