1st Ramadhan

Today is the 1st day of Ramadhan..Alhamdulillah many bless n thanks to Allah for giving me a chance to perform ibadah puasa this year...Kalau dihitung ini adalah puasa aku yang ke 23 sbb aku start belajar puasa masa umur 5 tahun...I woke up early in the morning at 4am even I feel a bit tired n very sleppy (marissa buat hal nak main tgh mlm)...Mkn le apa yg patut tp aku kena ambik nasi coz I'm still breastfeed my baby Marissa n mkn kurma 3 biji  so that aku takde le lapar sgt..Jln mmg jem giler hari ni tp sempat le sampai ofis seminit lagi kul 8...Bulan pose ni all the class has been canceled n replaced on Saturday & Sunday so takde la rushing sgt nak pegi kelas... Yang penting raya tahun ni bertambah lagi le aku ngumpul duit raya dengan adanya Marissa..Kakak yang paling seronok sbb dah ada geng n excited nak pakai baju raya (kalau boleh nak try everyday baju raya yg dah beli)...Semoga Ramadhan kali ini akan bertambahlah rezeki kami sekeluarga dan yang penting mendapat keredhaan dan keberkatan dari Illahi..Insya-Allah...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah