Dah 2 minggu kita berpuasa...Last Friday, mak busu eton meninggal. Cam tak caya gak mulanya tp Allah lebih sayangkan dia...Al-Fatihah buat mak busu..Semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Back to my life..Balik jer dari kebumi mak busu, anak2 aku terus dilanda demam panas..Sian kakak & adik..Maka bersengkang mata la aku n my hubby..Kakak senang nak jaga tp adik merengek la gak sampai x cukup tidur dibuatnya..Tp aku terpaksa pegi kelas gak mengenangkan kuiz & test2 yg ada walaupun berat hati...Shopping raya untuk anak2 dah selesai tinggal diri sendiri, ayah n rumah nak diselesaikan..Next week nak kemas2 umah, pasang langsir n sambut merdeka..Nak beli kuih raya n sambung shopping dgn oya & edeq on 31st August...Tahun ni takde le perhabis cam last year sbb last year aku pregnant so thn ni kena la "vogue the vass"...Thn ni tak meriah sgt le sbb abg ipar & kakak ipar tak sambut raya kat sini..Maka di pagi raya hanya aku sekeluarga sajala di rumah bonda mertua...Rutin spt biasa la seblh ptg akn pulang ke rumah bonda tercinta...yg pasti thn ni adalah juga projek berkonvoi beramai2...meriah tak meriah la...Ok till now jumpe lagi....

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah