PURE MARINE COLLAGEN

Oh my English!!!..akhirnya aku terjebak juga dengan penggunaan PURE MARINE COLLAGEN a.k.a PMC...Apa yang bagusnya PMC ni??? Anyway, aku saja cuba2 pun sebab kakak aku jual PMC ni...Dahtu bila baca testimoni cam menarik je walaupun aku ni bukannya jenis yg suka makan2..So, bila aku tengok kakak aku dengan jayanya menjual PMC ni (dia bukan jual yang rumpai saja tapi yang dah siap bancuh pun ada), maka aku pun beli dan terus masak PMC ni..Boleh ke kata masak PMC??? Ok jer ler kalu dah letak dalam periuk then panaskan atas api...Kalau ada sesapa yang minat nak beli PMC ni boleh ler gi FB my sister...Promote ler...Ni linkyer...https://www.facebook.com/puteri.norehan?fref=ts..Uols boleh tengok juger perubahan ketara pada diri kakak aku setelah makan PMC ni..Apa lagi moh ler kita grab PMC ni dan jadikan amalan seharian..Bukan hanya untuk kecantikan tapi kesihatan juga...

Comments

syawalsimpsons said…
kat opis ni ada jual..tp tak penah try nk membeli
working mom... said…
bpr lame nak nampak effect dia ni?
MARIA LIZA said…
SU: beli jer ler...ok gak tapi kena bnyk minum air
HANUM: Dah try dah???
k.NGAH: Effect mungkin bergantung pada diri seseorang juge..Maria dah ambik dekat sebulan...Ok ler tapi kurangkan makan sekali sehari jer..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah