#SEHANGAT ASMARA

credit to google
Kelasss noks drama ni!!! Jatuh cinta rasenya dengan watak yang dibawa oleh Ady Putra dalam Sehangat Asmara..Anyway, walaupun aku takde MUSTIKA HD, tapi hampir setiap hari duk layan kat internet...Bila part sedey tu, aku sendiri tangkap leleh sampaikan anak2 aku sibuk tanya kenapa..Dahtu nak buat camne jiwa lembut...Mr Hubby laks asik perli n cakap, kalau asik nak nagis takyah tengok ler ma..Camne???
Aku cuba juga untuk layan Adam dan Hawa tapi cam takde feel laks bila aku tengok si Hawa tu...Entah mungkin bab kata Ogy Ahmad Daud "intonasi" tu kena jaga..Bukan le nak kata aku hebat berlakon or nak kutuk si Hawa tu tapi penghayatan dia agak kureng dalam cerita tu, intonasi pun kekadang mendatar, berlakon pun ok ler, sedang-sedang tapi "slow" sikit la citernye..Then, aku decide malas nak layan walaupun cerita tu sangat top dan meleTOP...
Sori to those yang sangat minat dengan Adam dan Hawa...Ceritanye memang ada kelas tapi mungkin aku tak minat sangat pun dengan si Hawa tu..Itu pun menjadi penyumbang utama aku tak layan cerita Adam dan Hawa...Apa2 pun Selamat Menonton cerita kegemaran uols... 

Comments

syawalsimpsons said…
ala sue nak layan.tak terlayan lagi..
MARIA LIZA said…
bestkan..SU: rugi x layan tau...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah