SMART PHONE


Sekarang ni semua orang pakai smartphone...Tak kisah le apa2 brand tu hatta hinggakan budak2 sekolah rendah pun dah pandai pakai smartphone...Dah macam wajib semua orang mesti ada...Tak dinafikan ianya memang sangat praktikal dan memudahkan semua urusan..Tapi kekadang tu sampai leka dibuatnya...Pilihan smartphone aku of course la SAMSUNG S3...Anyway, dah hampir 4 bulan aku pakai dan aku rasa memang best dan berbaloi guna S3 ni...Yang pasti ianya adalah pemberian dari cinta hatiku...La ni baru nak tayang...So, apakah pilhan hati smartphone uols???

Comments

syawalsimpsons said…
sue punyer dah nak jahanam dah bateri tu..sampai 2 hari sue tak charge HP..malas..
MARIA LIZA said…
mak aiihhh..ganasnyer..sayang tau..
Unknown said…
salam perkenalan dari warga KIM :)

Saya pn pakai S3. tp yang tensennya bateri cepat habis kan. charger pon cepat rosak. adeiii! seb baik la phone tu best.. sekian review yang tak dipinta haha

jemput singgah blog saya juga
http://mommalydzar.blogspot.com

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah