ON AIR


Aku suka dengan rancangan ON AIR...Hari tu niat di hati ada gak nak pegi ujibakat siap dah praktis kat rumah tapi sudahnya tak jadi...Minat tu memang ada almaklum la aku ni bekas pelajar Mass Comm & Media Studies, semua tu dah serasi dengan jiwa aku...Ceh cakap lebey laks aku ni...
Cuma yang tak bestnya tang kena kutuk tu...Aduh makan dalam siot!!! Ada ke patut...Memang tak patut betul...Bagi aku cantik tu subjektif..Yang penting bakat dan boleh mengacara..Semua pakej tu mesti kena ada...
Apa2 pun persediaan untuk ujibakat tu mesti kena ada...Tak kisah la ujibakat apa pun sekali pun...Serupa la macam nak pegi interview, kena ada persediaan...Mental & Fizikal semua perlu ada...CONFIDENT IS NUMBER ONE!!! Ada sapa2 lagi tak yang layan ON AIR ni???

Comments

Anum said…
betul persedian penting :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah