Bila Phone Rosak

Adus rasanya baru 6 bulan jer pakai Samsung Ace ni dah buat hal...Pening gaks kepala bila takde phone ni..Tambah2 lagi kalau ada "emergency"...Memang ketinggalanlah jawabnya...Sudah2nya ada juga sahabat ofis baik hati pinjamkan telefon "biasa2" untuk aku...Takpe le janji aku boleh "HELLO" kat org...
Tak tau le apa kes??? Sedang aku "charge" phone tetiba saja tak boleh "ON"...Maka kesudahannya hantar balik pegi kedai telefon untuk diservis...Mujur la masih ada "warranty"...Kalau tak mau naya gak nak membayar...
Rasanya aku takde niat pun nak tukar phone sehingga boleh membuatkan phone ni merajuk....Ceh macamlah phone tu paham apa yg aku pikirkan...TAPI biasalakan phone ni bila sekali dah buat hal tak mustahil dua, tiga kali akan datang dia buat hal lagi...Takpe le tunggu masyuk sikit baru boleh rembat phone baru...Apakah phone idaman hati??? Amboi banyak benor list phone idaman hati ni...Kalau boleh biarlah yg fleksibel untuk semua keadaan...Ha...ha..ha..entah apa2 daaa....

Comments

working mom... said…
beli jer la yg baru.. :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah