Adnan Sempit 2

Salam Rabu semua...Maaf tak mengupdate beberapa hari lepas...Cuba baca tajuk en3 aku kat atas tu...Ni le nak bagitau wlaaupun aku tau cerita Adnan Sempit 2 ni dah lama kuar tapi aku nak citer gak kisah aku, Hubby & anak2 ke Mid Valley untuk tengok wayang...
Disebabkan dah lama tak spend time dengan anak2 so, Sabtu lepas aku decide untuk pegi tengok wayang...Hari Jumaat lagi dah booking tiket online pukul 11.15 pagi...Kakak sibuk sangat nak tengok Adnan Sempit 2 ni...So, mama booking aje ler...
Pagi Sabtu tu masing2 bangun awal..Kul 9 pagi dah bertolak dari rumah ke Mid Valley...Almaklum la hari Sabtu ni hari tak terduga..Mana le tau kot tetiba jalan sesak...Sampai2 aje, panggung baru buka terus pegi ambik tiket..Tak yah nak beratur panjang2...Itupun dah ramai gak orang beratur...
Memang syok giler layan Adnan Sempit 2 ni...Dari mula sampai akhir cerita asyik ketawa aje...So, aku memang sarankan kat korang semua untuk tengok cerita ni...Pelakon pun best2 gaks...Cepat2 ye korang pegi tengok...Anak2 aku pun layan abis tengok Adnan Sempit 2 tapi biasala kalau dengan Si Kecik Marissa ni ada2 aje bila kat dalam panggung ni...Panas bon betul yg sorang ni...
Apa2 pun Adnan Sempit 2 memang terbaik!!! Yang best lagi, balik dari Mid Valley, jalan clear giler..Aku & Hubby memang tergezut gak sebab jalan tak jem langsung kuar dari Mid Valley...Selalunya kalau tengahari kat Mid Valley ni, sesak sampai tak bergerak...Memang pelik bila jalan tak jem ditambah pulak dengan parking yg agak kosong...Maybe sebab 2nd week so, tu yg tak ramai...Lepas ni kalau nak jln2 kena turun 2nd week so that, jalan takde la sesak sgt...

Comments

Unknown said…
best jugak la...lawak
Anum said…
sangat kelakar

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah