Dunia Baru

Hampir seminggu lebih aku kini berkhidmat di Pusat Kawalan SMART, JPS...Alhamdulillah sehingga kini semuanya masih baru dan ok..Harapan setiap kali di tempat baru agar semuanya berjalan dengan lancar tanpa permasalahan...
Gembira sampai tak terluah dengan kata2 bila dapat keluar dari PUSPANITA...Tak tahu nak digambarkan kegembiraan ini macammana...Rasa cam nak jerit kuat2 tapi nanti orang kata tak betul laks...Apa2 pun aku bahagia sebab dapat keluar dari tempat itu..
Lepas ni kalau boleh dah taknak dikaitkan dengan PUSPANITA dan aku takkan jadi sebahagian dari PUSPANITA pun...Jujur aku akui lebih banyak yang pahit dan manisnya...Semoga aku terus cemerlang dalam perjalanan karier aku...

Comments

Zie Madini said…
Semoga semuanya baik2 aje di tempat bru ye. Amin

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah