Morning Sickness VS Evening Sickness

Aku rasa setiap dari ibu mengandung akan melalui proses yang sama...Sama ada teruk atau tidak bergantung kepada kekuatan diri untuk melawan...Tapi untuk kali ketiga ini, apa yg aku alami adalah berlainan sekali dengan yang pertama dan kedua, ...Anyway, alhamdulillah untuk makluman semua pembaca, usia kandungan aku kini sudah mencecah 11 minggu..Kelmarin ke klinik untuk scan dan doktor maklumkan baby sangat aktif...Mana taknye mama aktif sangat asyik nak berjalan ke sana sini..
Ok bercerita pasal alahan yang aku alami..Aku mengalami evening sickness yang agak teruk jugalah...Balik jer dari ofis terus lembik dibuatnya..Kekadang tu rasa nak kuar tapi tak kuar2...Tak cukup tidur dibuatnya...Tapi kalau uols la lagi ok morning sickness atau evening sickness??? Cer citer...
#google...aduss tak laratnye kalau cenggini..

Comments

Anum said…
blum ada pengalaman
aizamia3 said…
3 bulan pertama adalah waktu paling teruk bagi ai.. apa saja yang ai makan confirm keluar balik.. dah takde istilah morning ke evening sickness masa tu..
dari dak Kakak, dak Adik sampai ke dak Nuha memang cenggitu.. tapi syukur lepas 3 bulan tu sikit demi sikit keadaan kembali normal.. ;)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah