2012 yang bakal berlalu...Selamat Datang 2013 & Selamat Tahun Baru 2013

Assalamualaikum buat semua sahabat blogger Nampaknya 2012 bakal meninggalkan kita..Aku akui terlalu banyak kenangan yang telah dilalui sepanjang 2012. Ada manis, pahit, suka dan duka...Namun begitu alhamdulillah kerana diri ini masih lagi mampu mengharungi segala kepahitan 2012 yang dilalui. Terima kasih Allah kerana telah menguatkan semangat ini sehingga ke titisan tahun-tahun terakhir 2012. Apa yang diharapkan semoga 2013 yang bakal menjelma memberikan aku satu sinar baru yang bakal menyinari kehidupan aku sebagai penjawat awam. terlalu banyak duka dan rintangan yang dihadapi sepanjang aku berkhidmat di PUSPANITA...Semoga Allah permudahkan segalanya. Tiada apa yang dapat aku nyatakan kepada semua...Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua sahabat Blogger yang dikasihi.

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah