Selamat Hari Lahir Buat Marissa Ilmi...


Hari ini Selasa, 6hb Disember 2011..Alhamdulillah ku panjatkan kesyukuran kerana masih bernafas dan meneruskan sisa kehidupan di muka bumi...Genap sudah 2 tahun anakanda Marissa Ilmi Binti Zairul...Dan aku bersyukur akhirnya penyusuan eksklusif aku telah berjaya sampai ke puncaknya...


Sesungguhnye perjuangan ini memerlukan pengorbanan dan semangat yang kental...Tanpa semua itu tak mungkin aku dapat merealisasikan penyusuan eksklusif ini...Apa yang pasti aku bangga menjadi seorang mama yang dapat menyempurnakan hak anakku walaupun tidak sesempurna insan lain kerana anak sulungku tidak dapat aku sempurnakan haknya...


Kepada anakanda Marissa Ilmi, Selamat Hari Lahir mama ucapkan...Semoga hidupmu sentiasa diberkati dan hari2 yang mendatang ditempuhi dengan 1001 kegembiraan...Syukur kepada Allah kerana mama dapat mengecapi peluang dan nikmat ini...

Comments

Cute MuM said…
tahniah,,
berjaya susukan marissa sampai umur 2 tahun secara eksklusif..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah