makan2 sempena besday adik...

Salam bersiaran dari ofis buat sahabat blogger yang disayangi semua...Maaf rasanya sudah lama aku tidak menjengah dan meng"update" segala cerita-ceriti di sini...Minggu lalu minggu yang amat busy..Apa2 pun meh ler sini baca cerita aku..Aku mulakan dengan sambutan hari lahir Marissa Ilmi pada 6.12.2011...Alhamdulillah dah 2 tahun anak nombor dua aku ni...Bukanlah sambutan besar-besaran pun tapi balik dari kelas tu sampai umah dalam kul 10.30 malam so, aku ajaklah Hubby, anak2 n bonda mertua keluar makan..Just to spent our time together on my little Marissa's special day...Tak plan pun pada mulanya ke mana2...Akhirnya destinasi pilihan "KUNANG-KUNANG RESTOREN"...Food memang best, tempat pun menarik dan servis ok...Cuma lokasi agak tersorok sedikit...Betul2 tepi hiway MRR2 menghala ke UIA tapi kena U-TURN n susur masuk ke Shell..Then, taraaa that's a restaurant...So, jom ler layan a few pics yang aku rajin upload kat FB dan copy balik kat dalam blog ni...



Ini Nasi Goreng Cina aku...



Kakak dengan pose tersendiri



Kakak dan air tembikai susu...



Kakak dan nenek...



Kakak selepas makan sepinggan Chicken Chop



Adik is moving so susah nak capture gambar dia...



Some more pose from them..



Love both of u...Adik with the "peace pose" while kakak ???


Last but not least...Them with Ayah...



Tak tau la bila nak buat majlisnya...Maybe next year saje ler buat sambutan 2 in 1 sekali dengan besday kakak bulan Februari...What ever it is, we really enjoyed our food...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah