yea...raya

Hari ni aku masih bekerja...tinggal 4 org saja termasuk aku yg masih berkerja...tapi biasa la memandangkan semua org nak sambut raya esok, takde ape la keje sgt setakat duduk2, lepak2 n tido2...atas kesempatan ni aku pun tulis la blog ni...Tak sangka esok dah nak raya..Semlm aku cuba lagi sekali buat kek coklat..kelmarin dah buat tapi terbelah la pula..sian kakak baru nak tolong mama hias buat topping untuk kek..So, balik ni nanti (since keje pun 1/2 day) aku nak buat topping kek dgn anakanda Marsya..sibuk dia nak hias kek yg aku buat...alhamdulillah ada la rasa kek coklat...nak kata sedap sgt tu takle tapi my hubby kata cukup la semua rasa (puji ambik hati le tu)...ye le sbb 5 tahun kahwin my hubby kata tak pernah buat apa2 surprise untuk hari raya so, tahun ni aku cuba la buat kek coklat walaupun terbelah sbb panas2 dah diterbalikkan...atas kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aildilfitri to all bloggers all over the world (walaupun tak semua org baca blog aku)..Mlm tadi my hubby sgt sibuk mengelap ape yg patut almaklum la bab lap2 ni aku agak "rajin"...my hubby siap pasang karpet n langsir...Isi kuih dalam bekas...vakum ape yang patut...Baru le nampak cam nak raya..aku pun dah siap2 packing baju2 untuk balik kampung...Ptg semlm my hubby n kakak pegi kubur arwah ayah my hubby...kakak bnyk sgt soalan..she still confused coz ramai sgt atuk..takpe la kakak nanti dah besar kakak akn faham semuanya...Ok take care everybody...Salam muah...

Ini adalah aktiviti sebelum raya anak2 bersama ayahanda tahun ini..Ini lah nasib gara2 kedai dobi dah taknak terima cuci karpet so, terpaksa la cuci sendiri yea...Aku cuma tolong tangkap gambo sebab tugas aku di dalam rumah sedang menanti...Enjoy the pics...


Kakak & ayah bertungkus-lumus memberus

Ayah & kakak lagi

Kakak dah penat cuci, adik lak nak sibuk main air

Seronok kakak & adik kena sembur air dgn ayah

Adik seronok main air dgn kakak

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah