Kisah campur2

Hari ni 07.09.2010...lagi 2 hari umat Islam nak sambut raya..Aku cam biase je..excited gak nak sambut raya tapi tahun ni perhabis kat anak2 je la walaupun laki aku dah perhabis untuk aku (itu wajib setiap tahun). So, to all aunties n uncle jgn lupe bagi duit raya untuk Marsya & Marissa...Marissa pun dah berdiri n blajar memanjat...Dah pandai main tepuk amai2 n buat mimik muka..Memandangkan aku tak ambik cuti seblm raya maka aku perlu menghabiskan semua baucer2 bayaran yg ada... Penat gak asyik mengadap komputer jer dari pagi..sakit kepala dibuatnya...Kat umah tak abis kemas lagi..Mlm ni ingat nak pasang langsir, karpet dan cadar...tapi cam biase le nak buat keja ni kena tunggu mood datang...Kalau mood tak sampai seru camne nak buat keje...Terpaksa la aku suruh my hubby pasangkan (Boleh ye Yang???)...Yg lain dah beres..lepas tu nak packing2 sikit baju raya untuk balik kampung...Tahun ni 2 helai je baju raya baru..So, kena check la baju2 yg cantik yg boleh dipakai untuk raya2 seterusnya...Hari ni gak nak try buat kek coklat bersama Marsya..resepi special dari Puan Farah (sarakids)..Thanks to her...Tak tau le jadi ke tak..Ape yang penting "CUBA"...Jadi tak jadi belakang cerite...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah