Puasa+Demam+Shooping raya

Bermula dari anak2 demam last week..berjangkit ke mak bapak...Maka aku tersadai demam selama 5 hari dan kemuncak demam aku Ahad lepas baru nak gi hospital...Sampai di hospital kena check darah dan diberi mkn ubat2 yg mengantuk dan meletihkan aku...Terpaksa la jua mkn ubat...Aku ni jarang demam tp sekali demam nah ambik kau terus tersadai x bangun2..Lama lak tu..Baru sehari aku x bangun rumah dah cam kapal pecah...Rumah oh rumah...Terus tak leh nak ngemas...Seb baik la dah abis shopping untuk diri sendiri n ank2..Kononnya 31 ogos nak shopping raya..sudahnya shopping kat ats "TOTO" la ye..X bangun2 dibuatnya...Kesian kat adik2 aku kononnya nak bershppoing bersama2 sudahnya aku tak larat la pulak...Takpe le this week kena gak sambung bershopping...kuih raya x beli lagi ni..laki aku dah susah hati sbb ape2 kat umah tak selesai lagi...Tapi takpe minggu ni adalah minggu bekerja keras....Make sure everything will be completed before Hari Raya...Hari ni semangat gak pegi juga la keje walaupun aku rasa x larat...ye le dah 4 hari kat umah bosn le juga dibuatnya tapi sampai kat ofis pun bukannya boleh buat keje..sistem down! ok la tu apa lagi kita layan internet je la....

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah