Bakal Bersekolah

Lagi beberapa bulan Kakak akan melangkah ke alam realiti persekolahan sebenar...Sekolah yang akan mengajar kakak banyak perkara...Moga kakak akan menjadi insan berguna...Kakak akan bersekolah di sekolah yang sama aku belajar sewaktu berusia 7 tahun...SEK. KEB KG. BATU.. Sejarah berulang kembali...Tahun 1989, pertama kali aku menjejakkan kaki di sekolah ini, ibunda tercinta yang menghantar aku...Dan kini sudah tiba pula giliran aku...Semacam tidak percaya...Inilah realiti kehidupan...Ibarat roda yang sedang berputar... Apapun aku bangga diberi peluang menjadi seorang ibu kepada dua orang puteri...

Comments

Anum said…
cutenya
selamat hari raya aidiladha
aiENn cHAm said…
Kirim salam sayang pada Marsya ^^

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah