Di sini Aku..


Salam penuh kemesraan buat sahabat Blogger sekalian...Akhirnya di sini aku tercampak...Setelah ditukarkan dari jabatan lama, kini aku di PUSPANITA KEBANGSAAN, JALAN HOSE, KL...alhamdulillah, syukur kerana diterima oleh semua orang di sini dengan hati terbuka...
Langkah pertama, jadilah diri sendiri...Itulah yang aku amalkan walau di mana saja...Sentiasa berfikiran positif walaupun dugaan dan masalah melanda...Bersifat neutral walau ada bisikan dan hasutan yang diterima...Biasalah itulah rencah kehidupan bekerja dan politik organisasi (wah..kelas ayat aku...)..Apa yang penting pandai2lah bawa diri dan jangan terikut-ikut dengan rentak yg tak sepatutnya...Cuba elakkan segala permasalahan, elakkan segala halangan2 yang tak sepatutnya...Komunikasi penting dalam apa2 yang dilakukan and the best part is "TEAMWORK"...Apa yang penting kerjasama...
Sifat kekeluargaan antara semua amat ketara...Saling ambil berat dan makan berjamaah bersama-sama tapi atas landasan yang betul bukan urusan yang tidak sepatutnya...Alhamdulillah, semua memahami status masing2...Setakat ni semuanya masih berjalan lancar...Di masa akan datang wallahua'lam...Hanya Tuhan yang bisa mengetahuinya...

Comments

pena rozie said…
selamat semuanyer

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah