Lama Tak Join Contest atau GA..

Ada sape2 tak nak buat contest atau GA yang simple2??? Lama juga aku tak join contest atau GA ni...Almaklumla aku ni kalau syarat yang simple2 dan senang nak buat terus aje join tapi kalau banyak sgt syarat, memang tak kuasa nak join...
Ceh aku ni asyik nak join contest orang aje...Aku sendiri tak tau ler bila nak buat...Plan macam2 tapi sudahnya hampeh...he..he..he...Kemalasan melanda nak buat camne...Nak join atau buat contest, GA ni kena tunggu ada mood dulu baru boleh buat...
Apa2 pun aku memang salute pada mereka2 yang rajin buat & join GA, contest bagai...Korang memang rajin...Aku ni bukan tak rajin tapi tu ler tengok mood...Anyway, jangan lupa ajak kalau nak buat GA atau CONTEST...Insya-Allah, ada mood aku join tapi jangan bagi syarat banyak sangat tau...Ceh demand lak aku yek..He...he..he..

Comments

aanie said…
tu la...dah malas nak join GA....
dulu pun join yg simple je...
Anum said…
mmmmmmm
kena ada mood kan
sama macam anum
fizanur said…
ok, saya plan nak buat contest. nantikan

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah