Final Exam...

Nak cerita sebab seterusnya aku tak singgah blog...FINAL EXAM!!! Aku rasa semua orang tau kot aku ni "part time student"...So, as usual, FINAL EXAM is a must ok!!!
Semester ni saja 4 paper aku kena adap..2 papers of calculation n 2 papers reading...Sangat mencabar minda ok...Penatnya tak terkata...
1st paper on 4th January tapi biasa ler kalau dah namanya study last minute (kes beberapa hari sebelum pegi mandi-manda kat Ulu Yam) semuanya last minute masuk kepala...Itupun antara masuk dengan tak masuk la...Sempat ler juga study 2 hari sebelumnya..
Selang sehari, 6th January paper calculation lagi...Yang ni aku memang "confident" compare than 1st paper...Memang study abis for this paper..."TAXATION 1"
Then gap for one week, on 16th January sambung dengan paper management...Wah yang nipun boleh tahan ler nak menghapalnya...
And my last paper on 20th January...Lega semuanya dah settle...Yang pasti semester ni paper aku semuanya pagi..Dan aku telah pastikan peristiwa semester lepas tidak berulang kembali di mana aku telah tersilap waktu exam yang membuatkan aku kena repeat paper hanya salah time...
Apa2 pun aku berdoa semoga aku "LULUS" semua paper sebab aku malas nak extend sem lagi dan menambahkan kos2 sampingan yang sememangnya memeningkan kepala...
Well, tunggu laks alkisah percutian aku kali ni selepas abis "FINAL EXAM"...



Lepas exam legakan diri dengan Tutti Frutti...


Bebudak kelas aku lepas exam...Muka lega masing2...


My 1st paper yang aku kena adap...

My place during exam...Sempat lagi snap gambor...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah