Insya-Allah in a Malay version

Salam semua bloggers...Biasala pagi2 bila pegi kerja siaran radio yang selalu aku dengar tentulah "SINAR FM", I Follow...Jgn salah sangka bukan sebab aku dari golongan retro tapi sebab aku suka dengar celoteh KE, KRILL & A.JEM dan juga lagu2 lama masa zaman2 aku membesar...Bile buka SINAR rasa terhibur je dengan lawak2 diorg...Pagi ni nak cerita sikit pasal artis jemputan SINAR iaitu Maher Zain...Maher Zain datang ke Malaysia untuk mengadakan konsert di sini tapi aku lupa laks bila tarikh konsertnya...Aku pun dah dengar juga lagu famous Maher Zain, INSYA-ALLAH IN A MALAY VERSION...Boleh tahan juga best lagu tu...Ni lirik lagu dia yang aku nak share..Cuba la nyanyi ikut rentak asal...

Andainya kau rasa tak berupaya
Hidup sendirian tiada pembela
Segalanya suram
Bagai malam yang kelam

Tiada bantuan tiada tujuan
Janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu

Chorus

Insya Allah Insya Allah Insya Allah
Ada jalannya
Insya Allah Insya Allah Insya Allah
Ada jalannya

Andainya dosamu berulang lagi
Bagai tiada ruang untuk kembali
Dikau keliru atas kesilapan lalu
Membelenggu hati dan fikiranmu
Janganlah berputus asa
Kerana Allah bersamamu

Repeat Chorus

Kembalilah
Kepada Yang Esa
Yakin padaNya
Panjatkanlah doa

Oh Ya Allah
Pimpinlah daku dari tersasar
Tunjukkan daku ke jalan yang benar
Jalan yang benar
Jalan yang benar
Jalan yang benar

Repeat Chorus



Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah