Ceritta Baru...

SALAM buat semua BLOGGERS...Maaf rasanya sudah berhari tidak diupdate dan tak bergebang di laman blog ni...Jgn risau aku masih di sini..Cerita2 menarik sepanjang aku takde ni banyak ler juga...Antaranya pada 11-14.2.2011, kami di Unit Kewangan telah berbengkel di Bukit Gambang Resort City...Tanya la best ke tak??? Jawapan aku mesti la best...Kali ni aku berbengkel dan aku hangkut sekali kakak, adik & bonda...Tugas bonda sebagai "BABY SITTER" menjaga anakanda2..Nak buat camne adik masih menyusu badan sian laks nak tinggal lama2..Seb baik le "mereka-mereka" memahami dan mengizinkan aku untuk hangkut anakanda dan bonda aku...Nice place for family sbb ada water park...Kami pergi naik bas yg disediakan oleh jabatan ok...Cer korang bayangkan anak2 aku naik bas??? Cer bayangkan??? Aku pun tak dapat nak bayangkan camne aku boleh hangkut ank2 aku naik bas...Memang riuh sekampung dibuatnya...Mujurle "orang2 kampung" (cum member ofis) cool n sporting..Kalau tak mau depa pelupuh anak2 aku...Tak reti nak duk diam seminit tapi alhamdulillah anak2 aku masih boleh dikawal takde le "over" tahap "gaban"...Tinggal kat sana kakak & adik hanya duk dgn opah shj dlm bilik..Tak ke mana2 pun antara kul 8-4 petang kecuali waktu mkn sbb waktu ni aku berbengkel so, opah tak larat nak ronda2 bawa diorg..cuma bila aku balik seblh petang aku akn bawe diorg gi "swimming pool"..Sakan juga la kakak & adik mandi-manda...Hari ahad pun seblh petang bawe gi pool..Since seblh mlm "free"(abis dah bengkel), aku bawe le anak2 ke "fun fair"..Mesti le seronok dah namanya "fun fair"...Naik train, merry go around, gajah terbang, bumper car etc...Kakak memang cukup puas hati la...Last day (Monday), pagi2 dah siap2 nak pegi WATER PARK..Memang "very the"..Seronok bangat...Adik mandi taknak dipegang..She also can balance her body in the water ok...Siap2 jalan2 dalam air without holding her hand...Abis satu water park kami ronda tapi tempat bebudak je le...Sangat puas hati...So, kalau sape2 nak pegi bercuti memang aku cadangkan pegi le ke sana untuk berlibur...Sangat puas hati la tempatnya...Gambo2 mereka aku malas la nak upload...Tengok je le gambo dari google ni...Semuanya ada kaitan dengan kitorg...


Duduk kat Apartment 2 bilik

Kakak takut naik bende ni sbb kena sembur dgn ikan...


Dapat main ombak kat sini dengan adik..

Dah puas mandi-manda kami pulang ke KL dengan 1001 keseronokan dan kenangan..Aku pun puas hati sbb sambil berbengkel dapat juga bawe anak2 pegi berseronok..Janji dapat spend time dengan anak2..Tahun ni punye destinasi percutian semuanya dah lari dari planning so, kena plan balik according to the budget...Ayang, camne next vacation kita???

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah