DUNIA BARU SAYA

Oh uols semua...ONLINE SHOP...MYLUVILMI SHOP adalah dunia baru saya..Secara tetiba terjebak dengan dunia perniagaan online...Tak tahu dari mana datangnya minat ini tapi sedang berusaha untuk mengembangkannya...Mungkin minat kepada "COMMUNICATION" masih ada, apa salahnya cuba2...
Kini, ada 4 produk yang sedang saya usahakan dalam dunia baru saya ini... PAKAIAN UNTUK WANITA, KIDS COLLECTION, PERFUMES ORIGINAL REJECTED DAN HANDBAGS...Untuk sementara ni rasanya 4 produk sudah memadai...Ada juga niat di hati nak tambah lagi...Nak jadikan cam ONE STOP CENTRE tapi takut tak boleh nak fokus sangat sbb bekerja sambil berniaga ni kekadang susah laks nak layan customer online...
Harapan aku, SEMOGA PERNIAGAAN KECIL ini akan terus sukses...Kepada sahabat BLOGGER semua, jemputlah singgah ke ONLINE SHOP saya...Terima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong usaha saya ini...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah