Lepas Sorang-Sorang Tinggalkan Unit Kewangan

Ni nak cerita kisah sedih jugalah ni...Setelah hampir 3 tahun bekerja di Unit Kewangan, JAWI, Kuala Lumpur beberapa staff telah pun pergi meninggalkan unit kami...Sedih juga sebab lepas sorang2 meninggalkan unit kami...Meh aku kenalkan mereka2 yang telah meninggalkan unit kami...Walaupun begitu kami still calling2 sebab relationship kami ni dah macam adik-beradik..



Orang pertama yang meninggalkan kami tahun ni namanya NORAINI BINTI GIHAT...Dah pindah Johor sebab dapat naik pangkat ke gred W27...


Yang ni Akauntan aku...Namanya Nurhalidawati Binti Rambli...Telah berpindah ke Kementerian Luar Negeri...Dia nipun dah macam kakak aku di ofis...




Yang ini namanya Nurashikin Binti Zulkifli...Baru je pindah sebelum raya hari tu...Sekrg keje kat Penang sebab husben dia duk sana..So, kenalah ikut husben...



Yang depan tengah sengih ni namanya Siti Alisa Binti Zaharin...Last day dia, hari Jumaat lepas...Alhamdulillah dia dapat naik pangkat sama dengan jawatan aku la...Penolong Pegawai Tadbir N27...Sekrg ni pun tengah berkursus kat PD...


Apa2 hal pun aku juga bakal berpindah tapi tak tahu le ke mana...Setelah hampir 3 tahun berkhidmat di Unit Kewangan, JAWI ni rasanya dah tiba masanya aku berhijrah...Berhijrah untuk kebaikan...

Comments

Anum said…
betul2
anum setuju
berhijrah utk kebaikan

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah